dinsdag 31 maart 2020

Week 13

Wat heb ik gedaan:
In de tuin gewerkt, voornamelijk gesnoeid. Binnenkort gaat de tuin op de schop, maar een aantal struiken blijven. En die moesten nodig gesnoeid worden.
De bollen doen het goed

Het is een rommeltje. Inmiddels al veel mos weggehaald en het overwoekerde zitje vrijgemaakt.

De rabarber komt al op. Die komt straks niet terug.

Gesnoeide vlinderstruiken.

De voortuin is nog erger.

Al wat troep naar de voortuin verplaatst. Bleken we vanaf woensdag problemen te hebben met de riolering. Die hebben we 5 jaar geleden laten vervangen, grrr. Maandag is er iemand geweest en is alles doorgespoeld. Maar die moet nog terugkomen, want het probleem is nog niet gevonden. Gelukkig is de tuin nog niet gedaan.

Dit vond ik wel een leuke foto met al die schitteringen en stralen.

Vorige week, na het lezen van de blog van Juud, het patroon van de Dilly Bag besteld. Die kreeg ik dinsdag.

Deel 5, rij 4, van de Bernina-Sugaridoo QAL gemaakt.
Met de Kaffe Fasset stof.

Ik ga er een gordijn van maken, dus even gekeken naar de lengte.

Alle rijen tot nu toe.

Ook de groen (Janet Clare-the Wordsmith serie)-beige variant gemaakt.

Ook hier alle 5.

Detail van de stof.

Bij goed weer verplaats ik mijn werkplek.

Inmiddels is dit blok af. Als alle blokken aan elkaar zitten, kijk ik of er nog iets naast het hartje gequilt moet worden. Nog 8 te gaan.

Zondagochtend vroeg een wandeling gemaakt.






Kijken wat week 14 ons brengt.

Houd afstand en blijf gezond.

Groet,


Dientje

2 opmerkingen:

  1. Je bent flink bezig in de tuin. Idd goed dat de tuin nog niet gedaan is nu er problemen zijn met het riool.
    Je krijgt zo een mooi gordijn voor de deur. Leuk patroon voor het tasje.
    Fijn zo'n wandeling, dat doet nu extra goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zal jij blij zijn dat de tuin nog niet op orde is. pfff zoveel troep heb je van een niet werken riool. Hopelijk niet al te veel graafwerk. Prachtige foto's heb je op je ochtendwandeling gemaakt. Leuk patroon van het tasje, ik heb een soortgelijk tasjespatroon van Brigitte Giblin, lijkt er veel op. Moet ik nog steeds maken. Prachtig blok is het geworden en leuk gordijntje krijg je.

    BeantwoordenVerwijderen