maandag 17 augustus 2020

Warme week

 Deze week veel binnen gezeten met de rolluiken dicht. Vanwege de zweethandjes niet zoveel met de stofjes bezig geweest. Wel veel gelezen, Ebook, sinds lange tijd.




Nu ligt deze klaar om te gaan lezen.

Op Facebook is een groep opgericht over Hengelo (OV) jaren '60, '70, '80, '90. Ik heb tot mijn 18e in Hengelo gewoond. Er kwamen o.a. veel schoolfoto's langs, dus kwamen de foto albums tevoorschijn.

Deze foto is uit het jubileumboekje toen de school 80 jaar bestond.


Het rapportboekje.

3e Klas.

Het is leuk om de foto's weer te zien en allerlei dingen uit je geboorteplaats. Zoals een luchtfoto van Hazemeijer/Holec Hengelo, waar mijn vader gewerkt heeft.


En uit een fotoalbum van mijn moeder, een foto van het huis van mijn grootouders, linkerdeel. Het meisje is mijn jongste tante of mijn oudste nicht.

Nog even een rondje door de tuin.
De hazenstaartjes zijn verder uitgekomen, mooi gezicht.

De Kaardenbol begint ook te kleuren.

De achtertuin.




Ik hoop komende week weer meer met de lapjes te kunnen doen.

Groet,


Dientje

8 opmerkingen:

  1. Ja, het was zonder airco gewoon niet leuk meer... Wat heb je veel gelezen! Misschien ook wel het beste om te doen met die temperaturen. Maar ik heb er overdag helaas de inwendige rust niet voor.
    Leuk zo'n facebookgroep! Ik ben er ook van 3 lid; geboorteplaats, vorige en huidige woonplaats... echt leuk wat je dan allemaal tegen komt!
    Handig die plantenringen in je tuin, en wat een plantenweelde.. echt genieten hoor...
    Fijne week!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je tuin groeit goed zo te zien. En lezen past goed bij het warme weer van de afgelopen tijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat doet je tuin het goed zeg, mooi om te volgen. Heerlijk lezen in de hitte, hier net zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je veel gelezen. Heerlijk hoor. En wat leuk om zoveel oude foto's te zien.
    En wat een mooie tuin heb je.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je veel gelezen. Heerlijk hoor. En wat leuk om zoveel oude foto's te zien.
    En wat een mooie tuin heb je.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je een boel gelezen zeg! Ik heb daar vaak de rust niet voor. Nou je wordt op je wenken bedient, het wordt weer lekker koeler! Heerlijk! Die hitte ik vind dat maar niks.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je een boel gelezen zeg! Heerlijk, zelf heb ik daar de rust niet voor. Als ik zou kunnen lezen en handwerken tegelijkertijd zou het wat voor mij kunnen zijn. Jammer, vroeger kon ik mij helemaal verliezen in een boek. Wat was je favoriet, misschien moet ik toch maar eens eens naar de bib!
    Fijn weekend,

    BeantwoordenVerwijderen