maandag 22 februari 2021

Week 7

Alweer voorbij. Wat gaat het toch snel.
En wat was het een rare week. Begonnen we met kou, sneeuw en ijs. Gingen we glibberend de dooi tegemoet. En zaten we zaterdag en zondag te lunchen in de tuin, begin gemaakt met opruimen onkruid en dor spul uit de tuin. Genieten dus.

Wat kwam er deze week uit mijn handen.
De maand mei van The Joys of Life afgemaakt.


De maand juni voorbereid. Schiet dus lekker op.

In de vorige blog schreef ik dat ik begonnen was met een Ruler Case. De applicatie moet er nog op. Hier ligt alles klaar voor de start.

Ik heb de applicatie met de naaimachine vastgezet. 1e Keer op deze manier, goed gelukt vind ik.

De achterkant.

Bijna klaar.

En hier is het dan.



En dan de Cathedral Windows, nog een kwart te gaan. En ophanglussen / tunnel maken.

Het breiwerk heb ik niet gefotografeerd. Gaat niet zo snel, ook omdat de naalden nu wel lang worden.

Ik las op FB lovende woorden over dit boek: Big Book Machine Quilting van Bernina. Dit heb ik gekocht. Er staat nuttige info in. Maar ook info die weggelaten had mogen worden, bijvoorbeeld algemene technische zaken over de verschillende typen Bernina's. Ik had zelf wel meer over de instellingen verwacht bij specifieke technieken.

En er kwam een onverwachts kadootje. Ik heb al jaren een abonnement op Quiltmania en had deze verlengd. Als dank kwam dit pakketje.


Fijne dag.



Dientje

5 opmerkingen:

  1. Ja heerlijk om weer buiten te kunnen zitten met je neus in het zonnetje. En er gebeurt ineens van alles in de tuin. Je applicatie op de machine is leuk ook dat gekleurde verloopgaren zie je goed. Fijne quiltweek.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. The Joys of Life van maand mei past eigenlijk ook prima bij het mooie weer van nu. De applicatie is mooi geworden. De CW schiet al aardig op. Leuk zo'n verrassing in de brievenbus. Fijne week!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi etui voor je linialen. En nog een leuk werkje cadeau. Geniet van t mooie weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou, je meiblokje lonkt naar de lente.. wat een leukerd!
    Het is heerlijk om deze week buiten bezig te zijn en ik heb al een heel lijstje gemaakt...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is het lekker buiten hè. Echt genieten. Maar ondanks het mooie weer ben je binnen ook goed bezig geweest. Het meiblokje is enig. En het volgende ziet er ook leuk uit. Wat een handig rulertasje heb je gemaakt, altijd leuk om te maken, en handig om te hebben.
    Veel plezier met alles waar je mee bezig bent!

    BeantwoordenVerwijderen