maandag 1 maart 2021

Mooi weer

 En dat nodigt uit om buiten te zijn. Dus terras schoonmaken.

Dor en uitgebloeide planten opschonen.

Veel vragen, haha. Moet ik dit al snoeien of nog wachten. In de oude tuin deed ik dit later, maar nu ben ik wat voorzichtiger omdat er ook planten zijn die ik niet ken. Deze Stipa Horsetail bijvoorbeeld. Maar een mail naar de tuinman voor advies.

En ook lekker genieten door in de zon te zitten als het kan. Met een werkje natuurlijk. Maand mei van The Joys of Life. Maand mei bijna af. Ben bezig met het borduurwerk.

De maand juni is inmiddels ook getekend en geknopt. Hier geen foto van, zag ik.

Ook de vorderingen van de Cathedral niet gefotografeerd.

Ook in huis voorjaar. De narcissen zijn bijna uitgebloeid, de tulpen komen nu uit.

Zondag lekker in de mist gewandeld. Dit heeft ook wat.





Wat wel zonde is, is de rotzooi overal. Paar mooie dagen, bomvolle prullenbakken. De troep niet meenemen naar huis en dan krijg je dit.

Maar weer een berichtje naar de gemeente sturen. 

Hopelijk volgende week nog een paar dagen buiten zit weer.


Fijne dag,



Dientje


7 opmerkingen:

  1. Echte voorjaarskriebels ;) Goed dat je eerst navraag doet voor het snoeien. Mooie foto's van jullie wandeling in de mist. Jammer dat er zoveel rommel achtergelaten wordt in de natuur. Ik neem aan dat dit in een rugzak meegebracht wordt, dan kan het toch ook in diezelfde rugzak weer mee naar huis.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het erge is dat de plastic boodschappentas er bij ligt, grrr. Groet, Dientje

      Verwijderen
  2. Het vroege voorjaar is eigenlijk een heerlijk seizoen. Het heeft nog zoveel variatie en daardoor kun je van alles doen...
    Zo loop je in de mist, en een aantal uren later zit je buiten in het zonnetje te handwerken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja leuk was dit lopen in de mist. Heeft ook wel wat. Vooral toen later het zonnetje doorkwam. Genieten van de momenten die langs komen. Spannend de tuin wat komt er op en wat stond er ook al weer. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk hè dat het weer beter weer wordt. Ik geniet van het licht. Leuk quiltje maak je, lekker op je gemak aan werken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige foto's laat je zien in de mist................liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen