maandag 12 april 2021

Leuk bezig geweest

Vorige week was een vriendin jarig. Voor haar heb ik deze kaart gemaakt.

Zij en haar man hebben de afgelopen maanden veel gepuzzeld. Omdat er 14 dagen tussen hun verjaardagen zitten hebben we beiden voorzien van een nieuwe puzzel.


Ik was zo lekker bezig met de bovenstaande kaart, dat smaakte naar meer. Afgelopen weekend wat voorbereid.



Maandag alles afgewerkt, zo is het geworden.

Daarna heb ik het vrolijke wandkleedje van de laatste stiksels voorzien. Alles met de Festonsteek vastgezet.

Behalve de blaadjes. Die waren zo klein, dus stiksteek gebruikt.

Morgen kijken of ik kan dubbelen en van de week afwerken.

Door het geven van de puzzels, kregen we zelf ook zin om een puzzel te leggen. Ook een van Haasteren.

Van mijn breiwerk geen foto gemaakt, maar dat groeit ook. 

We gaan dus lekker verder.

Groet, 



Dientje

5 opmerkingen:

  1. Festonsteekjes zijn bijna altijd goed en ik vind dat ook heel leuk staan. Wat een heerlijk vrolijk quiltje is het geworden!
    En o lala..., je hebt de smaak van kaarten maken te pakken gekregen. Heerlijk die 'snelle' projectjes. Ik vind ze prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze puzzels zijn echt leuk. En heel veel variaties.
    Ik vind je vlinders enig, wat leuk gedaan. En het vrolijke quiltje is enig met die blokjesrand erom.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaarten daar zal de ontvangster blij mee zijn. En wat gaat dat een leuke quilt worden. Puzzelen echt een gezellige bezigheid in deze tijd.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gezellig weer even een blogje te lezen. Je bent lekker bezig. Het vrolijke quiltje heeft dringend een leuk plekje nodig. Staat vast gezellig, ben benieuwd.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk zelf je kaarten maken. Je hoeft niet naar de winkel en je hebt altijd wat in huis. Zelf gemaakte kaarten vind ik leuk om te krijgen. Het wordt een gezellige voorjaarsquiltje. En puzzelen is leuk. Zeker met die vrolijke tekeningen.

    BeantwoordenVerwijderen