woensdag 7 april 2021

Wandelen

Op Paasmaandag hadden we een lunch bij zwager en schoonzus in Oldenzaal. Daarna hebben we gewandeld, de Tankenberg op. Genoten van de uitzichten.


Van de Maria Kapel, aan de Oldenzaalse kant, heb ik geen foto, er bleven teveel mensen stilstaan.

Tankenbergweg.




Bij het landgoed Egheria staat ook een kapel.







Verder gaat de tocht.





Deze foto's kon ik nog net maken voordat de batterij van mijn telefoon echt leeg was. 
Bij deze boerderij, nu van Natuurmonumenten, hebben mijn zwager en schoonzus 40 jaar geleden hun trouwfoto's laten maken.



Even later kregen we een bui op de kop.

Was een heerlijk wandeling in een prachtig gebied.
Volgende keer fototoestel meenemen.


Groet,



Dientje



6 opmerkingen:

  1. Inderdaad heel mooi daar en we wandelen wat af he met zijn allen, heerlijk toch. Al deden wij dat toch al veel, maar nu toch dichter bij huis he..............liefs.Conny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat was een wandeling in een mooie omgeving. Leuk met die kapelletjes en vakwerkgebouwen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O de Tankenberg hier in de buurt en toch heb ik er nog nooit gewandeld. Toch maar eens gaan want het lijkt mij een heerlijke wandeling.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk om te wandelen, zeker in zo’n mooie omgeving.

    BeantwoordenVerwijderen