zondag 25 april 2021

Volle week

Afgelopen week stonden er 2 afspraken in de agenda en allebei op donderdag. Lekker rustig dus.
Maar ... soms loopt het anders.
Ik wilde graag mijn garderobe aanvullen en belde maandag voor een winkelafspraak. Ik kon 's middags al komen en omdat er toch niets in de agenda stond, kon het wel. 2 Blouses, 2 broeken en een sjaal gekocht. Ik kan voorlopig weer verder.

In de Kruitvatfolder stonden puzzels van Jan van Haasteren in de aanbieding, tip van overbuurvrouw. Toen we de kledingwinkel uitkwamen en via een andere route naar auto liepen, kwamen we langs Kruitvat. Dus ... deze 3 gekocht.


Dinsdag kwam een vriendin lapjes halen voor haar project.

Zij is deze aan het maken en kwam stof tekort. En ik had nog wat uit deze serie en bijpassend. Dus iedereen weer blij.

Woensdag wilde ik wat met de naaimachine doen. Ik keek uit slaapkamerraam en zag de tuinbank. Deze moest nog steeds schoongemaakt worden en het achterste terras ook. Dus spullen gepakt, andere kleding aan en boenen. Wat een verschil.

De rest van de dag heb ik mij vermaakt met dit boek.

Donderdag kreeg ik mijn 1e vaccinatie. Laat in de middag hadden we een eetafspraak met een vriendenstel ivm verjaardag.

Vrijdag heb ik deze kaart gemaakt voor een nichtje die een huis heeft gekocht.

‘s Middags heb ik de vrienden geholpen met de tuin.

Zaterdag deze foto gemaakt van de appelboom.

Later op de dag heb ik onze vrienden verder geholpen met de tuin en later kwam mijn man ook helpen.

Zo was een week waarin er amper iets gepland was uiteindelijk vol met allerlei activiteiten.

Groet,


Dientje











3 opmerkingen:

  1. Zo had je een behoorlijk volle en leuke week. Mooie kaart voor je nichtje. Het herinnert er mij aan dat ik nog een kaartje naar mijn nichtje moet sturen. Veel plezier met het boek.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijke drukke week had je. Goed geslaagd met je kleding. Heerlijk om samen stofjes uit te zoeken. Daar maak je je vriendin blij mee, en jij hebt wat ruimte in de lapjeskast. Het boek lijkt me leuk, eens kijken of het ook wat voor mij is.
    Fijn weekend nog.

    BeantwoordenVerwijderen