vrijdag 3 september 2021

Drukke Dinsdag

Dinsdagochtend, 9 uur, heb ik weer eens de tuin gefotografeerd. Kijk maar mee.
Cortaderia begint aan zijn pluimen.

Perovskia is plat geslagen.



De lage Verbena, linker onderhoek, is niet gaan bloeien op de bedoelde plek.

De Sedum heb ik gesteund.

De Ycca gaat bloeien? Vorig jaar kwam het niet verder dan een stengel.


De voortuin.

De grijze Artemisia wordt door de vogels steeds kapot gepikt of een ander beest moet erin krabben.

De hazenstaartjes komen ook tevoorschijn, De uitgebloeide Akelei heb ik laten staan. Ik vond het nog wel leuk staan.


De Acanthus schiet omhoog, Je ziet de Viburnum bijna niet meer.

Gaura is vin de herfst vorig jaar toegevoegd.

De Artemisia tussen de Crocosmia heeft geen last van vogels of ???

Daarna ben ik naar de 100 Rozen in Wilp geweest ivm de quiltblokken die ik gemaakt had.
Thuis lunchen.
En daarna met Dientje naar de dierenarts voor de jaarlijkse prikken. We hebben erg lopen dubben of we dit nog zouden doen omdat het de laatste tijd niet zo goed met haar gaat. In overleg 1 gekregen. 

Omdat het lekker weer was, besloten we met een omweg naar huis te gaan en evt. ergens een korte wandeling te maken. We kwamen bij de Oostermaat uit, aan de Bathmense kant. Het werd de gele wandeling van 2,5 km. Loop maar mee.


De wandeling ging door het bos.








Even later stond er een ree vlak langs het wandelpad.



Was een mooie wandeling.

Fijne dag,



Dientje






1 opmerking:

  1. Wat is er veel te zien in jullie tuin. Prachtig allemaal! Mooie wandeling. Het is nu nog heerlijk in het bos. Wat sneu dat Dientje zo aan het kwakkelen is met haar gezondheid.

    BeantwoordenVerwijderen