maandag 20 september 2021

Nog steeds een volle agenda

Ik wilde na de drukte van afgelopen weken wat meer tijd voor voor mezelf, maar soms heb je de dingen niet in de hand.
Maandag had ik gereserveerd voor administratie, reanimatiecursussen plannen met alles erbij, en achter de naaimachine. De administratie lukte, achter de naaimachine niet. Maar wel wat in de tuin kunnen doen. En lekker buiten gezeten.


Dinsdag zou er alleen iemand komen om de voordeur te maken en achterdeur opnieuw stellen. Helaas bleek Dientje weer wondjes te hebben van likken en bijten. Helaas hadden we geen spul meer om dit te behandelen en meestal heeft ze ook nog een spuit nodig om de jeuk te onderdrukken. Dus kwam er een dierenarts bezoek bij. 
De knop van de voordeur zit weer vast.

Woensdag was man jarig. Vrienden, die bij ons zouden komen, hadden een probleem. Dus taart ingepakt en daar de koffie gedronken, ze wonen vlakbij.
's Middags kwam mijn nicht en man, koffie met taart en later uit eten. We gingen naar Pa en Ma in Schalkhaar.

Entree, mini Poke Bowl.

Ik had een visgerecht.

Donderdagochtend zagen we deze stronk met paddenstoelen, leek wel houtfineer.

Daarna moest er een klusje gedaan worden bij onze vrienden en 's middags zou Ben met neef motorrijden. Klus liep uit, dus haast, haast. Ben haalt zijn motor en ondertussen wordt de geparkeerde motor van neef omver gereden. Fikse schade o.a. de koffer.

Tijdens invullen van schadeformulier komt man terug, gevallen met motor en enkel gekneusd. Dus middagje motorrijden werd thuiszitten met het been hoog. Voor mij begonnen de zorgtaken, haha.

Toen de rust terug was, heb ik mij teruggetrokken in mijn kamer en heb Pyramides en andere blokken genaaid. De Pyramides ook op mijn achtergrondstof gelegd. In de winkel was ik er blij mee, maar ik ga toch kijken naar een andere achtergrond.

Vrijdag tussen alles door weer met de lapjes gespeeld. 's Avonds met onze vrienden naar Mondani, Canadees, in Lochem geweest. Weer heerlijk gegeten, maar geen foto's gemaakt. Alleen een lege fles wijn, thuis leeggemaakt.

Zaterdag dit blok opnieuw gemaakt.

Zondag met 2 nichten en mannen naar Erve Brooks geweest.

Heerlijk gegeten.

En een toetje ging er ook nog in.

Toen we terug waren Sashings gesneden en aan blokken gespeld en al een paar genaaid. Nog niet gestreken.

We gaan rustig verder in de nieuwe week.

Groet,


Dientje




5 opmerkingen:

  1. Jammer dat je man gewond is geraakt bij zijn val, maar gelukkig is het meegevallen, je hoort soms zulke nare dingen bij een val met de motor. Zonde van de koffer van de andere motor. Je bent al lekker op weg met de pyramides, mooi achtergrondstofje, beetje grijsgroen of vertekent de kleur op de foto. Is soms zo moeilijk op de foto te vangen. Tuinklussen zijn er nu genoeg, ook wij zijn druk bezig, hebben de tuin poosje laten versloffen en dat merken we nu. Maar komt wel weer goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijk drukke week had je. Jammer van de pech voor je man, hopelijk valt alles mee. Jullie zijn lekker uit eten geweest, wat een lekkere foto’s zeg. Naar dat Canadese restaurant wil ik ook een keer. Hopelijk lukt dat binnenkort. Ik vind je piramides enig , maar snap dat je een andere achtergrond wilt, ben benieuwd wat het gaat worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En zo had je tòch weer een hele gevulde week! Je kunt er soms inderdaad niet veel aan doen als de dingen anders lopen dan gedacht. De kunst is dan om er toch goed mee om te gaan en ik denk dat jij dat wel kan.
    Balen dat je man is gevallen... Natuurlijk dankbaar dat er geen letsel is, maar materiële schade is er al snel!
    Heerlijk om je af en toe terug te trekken met je lapjes. En die piramides vind ik heel leuk!
    Naar het lekkere eten kijk maar niet, want ik ben aan de lijn...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Drukke week had je. Leuke en lekkere uitjes. Gefeliciteerd met je man. Die had wel even pech en neef ook. Beterschap, ook voor Dientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen