maandag 25 april 2022

Gezellige dag

In februari 2020 kocht ik op de Handwerkbeurs in Zwolle dit patroon.

Voordat ik thuis was, had ik al spijt dat ik de bijbehorende materialen niet gekocht had. Het patroon belande op de stapel totdat ik de spullen zou hebben. Vaak vergat ik de lijst met benodigdheden mee te nemen, of de winkel waar ik was had het niet. Waarom ik het niet bestelde???

Een tijdje terug zag ik op de FB pagina van Margreet Otto deze aankondiging.
Foto van de FB pagina van Margreet Otto

Twee vliegen in 1 klap of misschien wel 3. Ik was nog niet eerder in de winkel van Margreet Otto geweest en dan de Demo. 
Dus vrijdag naar Lochem. Ik was zo druk met kijken naar de tassen en dingen te vragen dat ik vergat foto's te maken, suf, suf.
Maar wat ik wel heb: benodigdheden voor de Caddy en Mesh (netstof) voor een ander project.

Zegt manlief: 'Moet je hiervoor geen stofjes'. Ja dat hoef je dus maar 1x te zeggen, haha.
Dus dit gekocht.

Binnenkort een begin maken.

De 3e vlieg was koffie drinken bij de zus, woont ook in Lochem, van een goede vriend.
Al met al en gezellige dag.

Groet,


Dientje


5 opmerkingen:

  1. Zulke vliegen wil ik ook wel! En dan nog een man die je aanmoedigt om extra materiaal te kopen...
    Het lijkt me een super handige tas die je gaat maken. Ook heerlijk om mee te nemen op vakantie; je hebt alles bij de hand.
    Wanneer ga je beginnen?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi patroon, dat wordt een hele handige tas. Prachtige spulletjes heb je gescoord en wat fijn zo'n man die meedenkt. Je vorige logje heb ik ook gelezen en wat woon je toch in een prachtige omgeving, zulke mooie foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo kun je lekker aan de slag na zo'n heerlijke dag weg.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat jij er heen ging. Ik had wel gewild, maar kon niet. Het is een mooie winkel hè. Met goede service, vind ik.
    Laat je ons zien hoe het gaat, lijkt me een leuk maar lastig patroon.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een gezellige en zeer vruchtbare dag kan je wel zeggen, haha.
    Heerlijk zo'n man die je aanmoedigt, daar moet je wat mee doen.
    De lapjes vind ik PRACHTIG Dini, die kleuren en nuances.
    Kijk al uit naar het begin......

    Groet Josephine

    BeantwoordenVerwijderen