woensdag 22 juni 2022

Werkplaats verhuisd

Tijdens de warme dagen van vorige week heb ik mijn werkplaats verhuisd.

Was heerlijk werken.

Vrijdag en zaterdag stond de naaimachine in de keuken en was ik buiten de dingen in elkaar aan het spelden. Of ik zat te breien. Foto's volgen nog.

Vorige week ook 2x naar de Kringloop geweest om spullen weg te brengen. Daarbij zat ook een groot hondenkussen waar Dientje niet meer op ligt. We stonden op punt van vertrekken toen de buurjongen bij zijn moeder kwam. Hij heeft een jonge hond en had wel belangstelling voor dit kussen. Iedereen blij. Als dank kregen we de volgende dag een Oleander.


Groet, 


Dientje

5 opmerkingen:

  1. O ja, wat was het warm eind vorige week. Ik vond het nog te warm om 's middags buiten te zitten.
    Handig om je werkplek dan even aan te passen!
    Ik dacht 'kringloop...leuk!' en 'wat zou Dini hebben gekocht?'
    Maar nee hoor..., je hebt alleen maar spullen weg gebracht:)
    Heel verstandig natuurlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker buiten handwerken en leuk het kussen nog net niet bij de kringloop en alweer iemand blij gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo ishet goed uit rte houden Dini, hier en daar wa vogel
    geluiden om je heen en zich op de natuur, mooier kan het niet.
    Prachtig cadeau heb je gekregen als dank voor het hondenkussen.

    Groet
    Josepine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Alles naar de tuin verhuisd. Dat is ook een idee.
    Zelf zet ik altijd een ventilator aan in mijn quiltkamer als het warm is.
    Maar buiten is het wel heel gezellig. Hopelijk komen er nog meer van die mooie buitenquiltdagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Als je lekker buiten de ruimte hebt, is het heerlijk om daar te vertoeven en bezig te zijn met handwerken. Wat een mooie oleander!

    BeantwoordenVerwijderen