maandag 10 oktober 2022

Tentoonstelling

Vorige week donderdag ben ik met een vriendin naar de Handwerktentoonstelling van Vrouwen van nu in Vorden geweest.

We waren er rond 10.30 uur en er waren al veel bezoekers. Daardoor was het nemen van foto's moeilijk. Mijn vriendin kantklost en er waren veel mooie werkstukken. Ik laat er een paar zien.


Dit vonden we erg leuk gemaakt.

Van de breirollen plaats ik geen foto ivm de mensen die er bij stonden. De quilts stonden op het podium en daar had je niet veel ruimte om foto's te maken. Een paar die ik leuk vond dan maar.



Voor het podium haak- en breiwerk met een enorme hertenkop.

Als je planten het niet goed doen of je cactus zonder stekels wilt, is hier een oplossing.

Nog even dichterbij.

Mocht je nog een zeef hebben liggen waar je niets mee doet, dan heb je hier een idee.

Nog een paar Lapjeskatten.

In de ruimte hing een enorme lamp, ik vond hem prachtig.

Er stonden ook een paar winkeltjes. Bij The Quilt Cottage kocht ik een panel voor een adventskalender en een Candy pack Holidays in the Pines.


Bij de tafel met spullen van Vrouwen van Nu vond ik dit doosje met edelsteentjes om te plakken en naaien.

Het was een leuke ochtend. Veel mooie dingen gezien.

Groet,


Dientje

11 opmerkingen:

  1. Daar was genoeg te zien voor liefhebbers zoals jullie! Ik kan me voorstellen dat het heel lastig fotograferen is... En toch wil je er wat van vastleggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat was zeker een leuke tentoonstelling. Heel gevarieerd en mooie werken. Gelukkig was er ook wat trekpop, want die stofjes en steentjes had je écht nodig hè.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke tentoonstelling met veel verschillende dingen.
    Mijn favorieten zijn natuurlijk de poezen, zo schattig.
    Een versierde zeef, je moet maar op het idee komen om zoiets te maken.
    Dat fijne kantkloswerk van je vriendin is schitterend.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die poezen zijn leuk, een mooi gevarieerde tentoonstelling en nog mooie lapjes gekocht ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zullen jullie genieten hebben Dini, zo leuk om al die verschillende technieken te bekijken en jullie konden daar leuke ideetjes opdoen.
    Die zeven, geweldig toch, je moet er maar opkomen. Die lamp is zeker fantastisch zeg. Al die soorten cactussen, niet dat ik het zou willen hebben maar ik vind het wel heel erg leuk gedaan.
    Ha ook mooi dat je ook nog iets hebt gekocht, altijd leuk en het doosje met allerlei steentjes en frutseltjes is altijd mooi om ergens bij te gebruiken, geslaagd dus.

    groet,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Moet natuurlijk genoten hebben zijn grrr, ik tik gewoon veel te snel.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi, hoi, dan moeten we elkaar tegen gekomen zijn. Ik was er ook rond die tijd. Jammer nu, dan hadden we elkaar kunnen ontmoeten.
    Vorige maand was het in Wesepe, Vrouwen van Nu Overijssel. Wij waren toen op Texel, dus niet geweest.
    Groet Alice.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik kreeg in eens een ingeving en bedacht me dat jij daar misschien ook wel naar toe bent geweest.. En ja hoor, zo kon ik toch nog even een kijkje nemen over die tentoonstelling. Leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Als je kijkt op de website bij Vrouwen van Nu Gelderland dan staan daar de foto's van deze tentoonstelling op. Misschien sta jij er ook nog wel op. Als je er toevallig niet bij kunt i.v.m. de privacy dan moet je mij maar even mailen en geef ik je de code.

    BeantwoordenVerwijderen