maandag 3 oktober 2022

Papier en ...

Een paar weken geleden zag ik bij Josephine een Mini Album gemaakt van 1 vel papier. Ik vond dit een leuk idee en was van plan om te proberen dit van stof te maken. Ik was er nog niet aan toe gekomen. En eigenlijk wilde ik er ook eerst 1 van papier maken. Maar ja, als je nooit met papier werkt, heb je ook geen voorraad thuis. In het dorp was niets te krijgen wat ik kon gebruiken. Dus moest ik shoppen en ging naar de AC Tion. Daar vond ik dit.

Papier gekozen.

Achterkant.

Filmpje erbij en vouwen maar.

Ik had gewone knutsellijm en de lijm werd geen dun randje. Met moeite kreeg ik er een ATC kaartje in en bij sommige vakjes moet het mesje nog gebruikt worden.

Het boekje moet nog afgewerkt worden met een voor en achterkant.

Ik had ook nog een filmpje met een ander boekje gezien.

Deze ook gemaakt, zonder de afgewerkte voor- en achterkant.

Ik had inmiddels smal dubbelzijdig plakband gekocht. Dit gaat beter.

Ik merk dat ik nog niet secuur genoeg met vouwen en snijden ben geweest. Ik moet me op dit moment flink inspannen om het goed te zien, vooral bij het 2e boekje door de motieven. Ik vond het leuk om te doen en ga er nog wel een paar maken. 

Mijn pannenlap, Interlocking Haken, is ook klaar. Ik wil nog een 2e maken, maar dan de kleuren omgekeerd. Hopelijk heb ik genoeg garen.

En ik heb nog een tasje gemaakt. Binnenkant.

Buitenkant.

Ik heb er nog 2 geknipt liggen, die wachten op hun beurt.

Fijne week.

Groet,


Dientje

7 opmerkingen:

  1. Ha, leuk dat je aan het 'papieren' bent... Ik gebruik vaak een Pritt stift, dat vind ik fijn werken. Ik hoop dat je verslaafd raakt ...:)
    Enig, die pannenlap.. Zo'n geveltje doet het altijd goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk dat je het boekje hebt gemaakt. Ik zag het ook en heb het op mijn lijstje staan. Action is voor dit soort spullen erg handig.
    Het tasje vind ik super, heerlijk vrolijk, zomers stofje heb je gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat goed gelukt dat boekje. Nu heb je eerst wel een lekkere voorraad papier.
    Mooie pannenlap en tasje ook. Je bent lekker actief geweest.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, mijn reactie is weer eens weg... Misschien bij de spam?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Altijd leuk om ideeën op te doen bij anderen. Ook daar is het bloggen voor toch, om mooie dingen te zien en daar dan misschien ook aan te beginnen of van te leren.
    Wat heb je leuk papier gekocht bij de Action. Ze hebben daar vaak leuke dingen voor weinig geld. Maar helaas kom ik daar nooit, niet echt in de buurt voor mij.
    Het sinaasappel papier is zo schattig.
    Twee pannenlappen is inderdaad veel handiger voor als je de aardappels moet afgieten, dus maar proberen of het nog lukt om een tweede te maken.
    Ook het tasje is erg mooi geworden, vooral dat buitenste stofje vind ik schattig. Wat ben je lekker bezig met van alles!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ben je weer heerlijk actief geweest Dini, en ook meteen
    een mooie hoeveelheid papier in voorraad. Eenmaal bij
    de Action krijg ik altijd een hebberig gevoel, haha. Je boekje
    is goed gelukt, en inderdaad als het lijm randje iets te dik is
    dan blijft de ATC hangen, even doordrukken lukt ook.
    Ben wel heel benieuwd als je zo'n boekje van stof gaat
    maken, krijgen we vast een keertje te zien. Je pannenlap vind
    ik SUPER, op naar de tweede. En dit tasje is ook weer heel
    mooi geworden, net als Floor vind ik ook dat buitenstofje
    heel erg leuk, doet me aan vroeger denken.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. creatieshaken-ria4 oktober 2022 om 16:49

    Je boekje is leuk geworden.Mooie pannelap en je tasje.

    BeantwoordenVerwijderen