zondag 12 februari 2023

Drukke week

Vrijdag voor een week liet ik om 22 uur Dientje uit. Een buurman had ergens bloemen opgescharreld en vroeg of ik narcissen wilde en zo kwam ik met 4 bossen thuis. 

De stelen waren niet afgesneden, dus lekker lang. 2 bossen weggegeven, een paar losliggende takken van het grasveld voor het huis gesprokkeld en er staat een mooie vaas vol.

Zaterdag kwam man terug van wintersport. Van de partner van de skivriend kreeg ik ook een paar bossen narcissen. Zondag was het voorjaar in de kamer.

Een week vol afspraken, hoestende hond maakt niet dat je veel tijd of zin hebt in een handwerkje. Maar een puzzel tevoorschijn gehaald.

Donderdag tijdens de ochtendwandeling scheen de zon prachtig op een groep bomen.



Vrijdagmiddag naar de handwerkbeurs in Zwolle geweest. Ik vond het erg druk. Geen foto's gemaakt. Ik heb alleen een doosje voor spoeltjes, 2 zakjes spoeltje (Bernina) en korte applicatiespeldjes gekocht.

Terwijl ik op de beurs liep, moest Dientje naar de dierenarts. Ze was een paar dagen zo aan het hoesten, dat we af en dachten dat ze er in bleef. Een prikje en een drankje moeten haar er weer bovenop helpen. Nog een maand te gaan tot haar 16e verjaardag.

Volgende week weer een week vol afspraken. Zo heb je niks, zo heb je alles.

Groet,


Dientje

11 opmerkingen:

  1. Heerlijk al die vrolijke narcissen in je kamer. Daar word je vrolijk van.
    Niet van een oud hoestend hondje. Ach wat zielig voor haar.
    Hopelijk komt het weer helemaal goed, want oudjes hebben natuurlijk minder weerstand.
    Jammer dat het zo druk was op de handwerkbeurs, dan kan je eigenlijk niet goed overal kijken.
    Denk haast dat iedereen graag gaat handwerken of op zoek is naar een nieuwe hobby.
    Beterschap voor Dientje, en een knuffel van mij, ook voor jou :-)
    Groetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wiw heerlijk zoveel narcissen in huis.
    Handwerkbeurs nee ik ben ook niet geweest na coroba kan ik heel slecht tegrn nensen massa s. Arne hond hoop dat hij snel opknapt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ondanks de voorjaarsbloemen klinkt je blogbericht niet vrolijk...
    Echt zo'n week waarin je geleefd wordt. Niet fijn.
    Arme Dientje, ik hoop maar dat ze een beetje opknapt.
    Zelf ga ik nooit naar een beurs, ik heb een hekel aan mensenmassa's.. Hopelijk wordt deze week leuker voor je!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi, hoi we hadden elkaar tegen kunnen komen vrijdagmiddag. Het was zeker erg druk. Maar we ( een quiltvriendin en ik) doen het altijd rustig aan en ergeren ons niet. Bolletje wol gekocht, en wat dorduurwerkjes bij Soet Idee en lapjes voor een tas die ik aan het maken ben. Het is bij mij al net als bij jou, de komende week alleen maar druk en ook met leuke dingen. Maar daar kun je dan minder van genieten. Succes met alles.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ach gossie, hoop dat het prikje en drankje Dientje zal helpen
    van die nare hoest af te komen. Wat heeft ze nog een prachtige
    volle vacht. Prachtige foto's Dini die je nam van die rij bomen
    volop in de zon, betoverd mooi. Wat een gezelligheid met al die
    bloemen in je huis, volgens mij geurt je hele huis naar narcissen.
    Jammer dat het eigenlijk veel te druk was op de handwerkbeurs,
    maar je hebt toch wat kunnen komen wat je nodig hebt,

    Groetjes,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk voorjaar in huis. Met het mooie weer gaat het een beetje kriebelen maar nog even geduld. Hoop dat het al weer wat beter gaat met Dientje. Hoorde van meer mensen dat het heel erg druk was. Misschien omdat het de laatste keer is.?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een drukte, vrolijke narcissen en en zieke hond.... hopelijk knapt ze gauw weer op

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat was inderdaad een druk weekje voor jou.
    Ik hoop dat jullie hond inmiddels weer een beetje is opgeknapt.
    Ik hoor en lees dat de beurs inderdaad heel erg druk was, fijn voor de standhouders. Mij houdt het tegen om te gaan.........zoiets als teveel prikkels 😉
    Fijne nieuwe week.
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk om even naar de beurs te zijn geweest. Je kocht niet veel, maar dat hoeft niet altijd he. En waarschijnlijk was je met je gedachten bij Dientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi die narcissen en je foto's van de bomen zijn ook prachtig. Toch wel leuk om even op de beurs te kijken, het was de laatste keer in de IJsselhallen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig voorjaar in huis met die bloemen. De bomen zien er ook prachtig nu het zonnetje er op schijnt. Ik hoop dat het met Dientje beter gaat nu hij medicatie krijgt. 16 jaar is al een hoge leeftijd.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen