maandag 10 april 2023

Pasen

Mijn quiltje hangt weer mooi te zijn. De foto is wat scheef genomen, maar hij hangt echt recht.

Op sommige blogs zag ik leuke borduurwerkjes die met Pasen of voorjaar te maken hadden. Ik kreeg ook zin om iets voor de Pasen te borduren. Ik ben in mijn voorraad gedoken, heb een patroontje gezocht en begon. 

Het kost mij nu meer moeite dan ik had gedacht. Ik maak dus met de Paasdagen een werkje voor volgend jaar Pasen. De kleur van de tekst vond ik te flets, die is inmiddels uitgehaald. Ik ga nu ook Spring veranderen in Lente. 

Fijne 2e Paasdag.

Groet,


Dientje

13 opmerkingen:

  1. Wat een mooi en lief quiltje! Fijne 2e paasdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het paasquiltje blijft mooi en vrolijk! Ik vind dat je gelijk hebt dat de tekst te flets is. Een paasborduursel vraagt om een beetje kleur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gezellig zo met het paasquiltje. En een paasborduurwerkje is ook leuk om te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een enig paas quiltje en nu heerlijk borduren.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een enig paas quiltje en nu heerlijk borduren.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Altijd leuk een klein Paasquiltje aan de muur.
    En volgend jaar ook een schattig Paasborduurwerkje.
    Er komen altijd van die leuke tussendoortjes op je weg, heel herkenbaar.
    Jij ook een fijne 2e Paasdag gewenst.
    Groetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk zo'n paasquiltje, omdat het maar een poosje hangt per jaar lijkt het telkens weer nieuw. En volgend jaar een mooi borduurwerkje erbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gezellig Dientje zo'n Paasquiltje aan de muur, en je paas
    borduurtje gaat ook heel leuk worden, Lente staat ook
    mooier dan Spring denk ik, we wonen tenslotte in Nederland.
    En misschien maak je er nog wel eentje bij voor volgend jaar,
    leuk.

    Groet,
    Josphine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo'n tweede paasdag is ook echt een dag waarop je weer even neen nieuw werkje gaat beginnen. mooi haasje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk dat quiltje met de haas en zijn omgeslagen oor. Dat staat juist zo lief. Borduren gewoon heel leuk om te doen ook al is het voor Pasen 2024.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo’n mooi Paasquiltje heb je jaren plezier van en nu lekker borduren voor volgend jaar. Vind het een leuk haasje, succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gezellig om je huis wat in paasstemming te brengen. Borduren is helemaal in dis ook ik kreeg voor mijn verjaardag alvast voor kerst een borduurtje. Jij ge ruikt ook de handige app zie ik. Leuk patroontje.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh wat is je quilt prachtig zeg! Ik vind het superleuk met die paashaas. Wat een leuke manier om Pasen zo in huis te brengen!

    BeantwoordenVerwijderen