maandag 3 april 2023

Van alles

Na de verjaardag van Dientje werd ik snotverkouden, gelukkig geen Corona. Met dat gesnotter en geproest kwam er weinig uit mijn handen. Brak er een halve voortand af, stuk glazuur, gelukkig kon dit gerepareerd worden. Ging ik voor een intake naar een oefentherapeut. De neuroloog heeft mij verwezen omdat duizeligheid ook kan komen door verkeerd ademen en houding.

Inmiddels werd man ook verkouden, samen maar weer een puzzel gelegd.

Afgelopen dinsdag met een vriendin naar de Handwerkwinkel in Holten geweest. Zij wilde wol halen en kijken naar garen om te kantklossen. Ik maakte ook een boodschappenbriefje en kwam thuis met dit siergaren.

Woensdag stopte een oud-collega met werken. Ik ben op de laatste werkdag op de koffie geweest. Ik kon samen met de andere collega's meedoen met een cadeau. Ik besloot haar zelf geld of een bon te geven. De bon lukte niet. In september had ik een boekje gemaakt van papier, maar deze nog niet afgewerkt.

Ik had nog mooi inpakpapier.

Daar heb ik een voor- en achterkant mee bekleed.

Ik had het opgeplakt, maar geen rekening gehouden met het openklappen. Dus een randje eraf gehaald en met tape afgeplakt. Boodschap er in geschreven, geld erin en touwtje erom. 

De nieuwe vezel kwam ook.

Leuke artikelen stonden erin. Dit vond ik wel heel erg leuk. Tijdens mijn activiteitenwerk heb ik samen met patiƫnten veel van deze tulpen gemaakt. We gebruikten er voeringstof voor. Hier wordt stof bedrukt met Gelli Plate.

De bloemen buurman deelde deze week langsteel rozen uit. De beste er uit gehaald. De rode heb ik kort geknipt.




Mieke organiseert weer een ATC ruil. Hier doe ik ook aan mee en heb er materialen voor bij elkaar gezocht. Ik weet nog niet zeker wat ik ga gebruiken. Afdrukken van Gelli Plate.

Of resten van de Stitch Camp. Maar hoe ga ik dit gebruiken? Welke versieringen?Toen ik dit lapje in mijn handen had, zag ik .... Dit lapje ga ik niet gebruiken, omdat ik zonde vind om het kleiner te maken. Zien jullie ook wat ik zag?

Tot de volgende keer.

Groet,


Dientje

10 opmerkingen:

  1. Prachtig allemaal! Maar ik zie het niet in dat laatste lapje. Beterschap en succes bij de oefentherapeut, ik hoop dat hij kan helpen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je ook met de atc ruil meedoet. Ik denk dat ik links een eendje zie op dat lapje? Hopelijk gaat de therapie je wat opleveren, heel vervelend om steeds zo duizelig te zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Links zie ik een persoon met draagzak achter op de rug met een kind erin. Dit is net als met de wolkenlucht, de een ziet dit en de ander dat. Succes met de therapie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een leuke gevarieerde post, hopelijk is de verkoudheid weer over. Ik zie nog niets in het lapje, alleen wat blaadjes maar het zal vast wel duidelijk worden. Leuk dat je ook meedoet met de ATC ruil van Mieke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En zo is er weer een week voorbij na je verkoudheid... Akelig hoor, maar er zijn veel mensen met een snotneus.
    Wat een mooi boekje heb je gegeven aan je oud collega, een heel leuk cadeau op deze manier!
    Ik hoop dat je snel van je duizeligheid af bent, het lijkt me zo naar en beperkend...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ik in die laatste foto zie?.... Ik zie er een mooie vogel in met een lange staart.
    Ben benieuwd wat jij ziet.
    Wat een moeilijke puzzel heb je gemaakt, er staat zoveel op!
    Leuke verpakking voor het geld. Nu kan ze zelf iets kopen wat ze leuk vindt.
    Ik wil ook wel zo'n buurman die bloemen uitdeelt :-)
    Groetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zit hier met half dichtgeknepen ogen te kijken naar het lapje, maar kan er weinig van maken. Verder zie ik het allemaal goed, o.a. het leuke cadeautje voor de oud-collega. De bloemen zijn ook weer prachtig.Hopelijk levert het wat op bij de oefentherapeut.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oo, ik zie ook niks in het lapje. Leuk dat je weer meedoet, ik heb weer aardig wat aanmeldingen. Ik hoop echt dat die duizeligheid overgaat, want dit duurt allemaal erg lang. Verder weer een mooi en gevarieerd blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoop zo voor je dat de behandeling je gaat helpen want duizeligheid is zeker heel erg vervelend, weet er alles van. Ben er voor mezelf achter gekomen dat ik te weinig vitamine B 12 in mijn bloed heb en ben overgestapt op een multi-vitamine voor vrouwen boven de 50 jaar, want daar komt het regelmatig voor dat vitamine B12 en vitamine D o.a niet meer zo goed door het lichaam worden opgenomen. Sinds ik die slik heb ik geen duizelingen meer in mijn hoofd en ook geen tintelende benen meer, en ik had er al jaren last van. Je zou eens via de huisarts een bloedtest kunnen laten doen om er achter te koen of dat misschien aan de orde is. Vind dat je er een prachtig cadeautje van hebt gemaakt, altijd fijn om te krijgen. En toch wel heel fijn zo'n bloemen buurman die je regmatig in de bloemetjes zet, hihi. Leuk dat je ook meedoet met de ATC ruil. En in de laatste afbeelding zie ik twee poezenkoppen, een grote en een
    kleine, Ben heel benieuwd wat jij er in ziet???

    Groet Josephine * * *

    BeantwoordenVerwijderen