dinsdag 4 april 2023

Wat zie ik

In mijn geverfde lapje.
Leuk dat jullie probeerden te zien wat ik zag. Het is net wat Toos, In de Weer, schrijft: Het is net als een wolkenlucht, iedereen ziet er weer wat anders in.
Ik zag een meisje met een pet. Nu zie ik aan haar voet ook nog kuikens of eendjes.

En een Mummie.

En 2 hondenkoppen.

In 1e instantie had ik het meisje een enorme hoed gegeven, maar dan lijkt het net alsof ze verslonden wordt door een krokodil, vos of wolf. Arme meid.

En dat allemaal op een lapje van 11,5x9 cm.

Fijne dag,


Dientje

 

11 opmerkingen:

  1. Het lijkt wel 'ik zie wat jij niet ziet...' Maar hoe leuk is dit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Grappig, al die dingen die jij zag zie ik weer niet.
    Mijn vogel zie jij er niet in.
    Ook leuk om zoiets met kinderen te doen. Kan ook met ecoline op nat papier, dan krijg je zulke leuke vormen waar je van alles in kunt zien.
    Groetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, zo met die lijntjes zie ik het, grappig.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Aha....... jij zag er een heleboel in, grappig en nu je het
    laat zien zie ik dat ook. Mooi altijd dat ieder ens dat weer
    geheel anders bekijkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Inderdaad net als de wolken, nu zie ik het er ook allemaal in.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Grappig! Ik zie er nu steeds meer in.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Daar kun je heerlijk een hele tijd mee bezig zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldig wat er allemaal te zien is op een lapje van 11.5x9 cm.
    Fijne Paasdagen. Gr. Marga

    BeantwoordenVerwijderen