maandag 29 mei 2023

Goed Gemutst

Bijna vergeten dit blogje te posten.

Op 13 mei ben ik met mijn vriendin en een kennis van haar naar Goed Gemutst in Vorden geweest.

Vorig jaar was ik hier ook en er waren niet veel nieuwe dingen, maar wel leuk om te zien.





Mijn vriendin en de kennis kantklossen om de 14 dagen in Markelo en de 'Juf' was daar ook met werkstukken. Vandaar de vele opnames van het kantklossen.








Bloemstukken waar ook uitgebloeide bloemen werden gebruikt. Onder de sieruien stonden uitgebloeide blauwe druifjes.

Prachtig Ajour breiwerk.

Sierraden van o.a. fietsbanden.

Gevilte werkstukken waaronder deze omslagdoek.

Na een kopje koffie een potje Chutney gekocht en toen weer naar huis.

Groet,


Dientje

9 opmerkingen:

  1. Prachtige dingen zie ik op de foto's! Wat grappig om uitgebloeide bloemen te gebruiken in een bloemstuk, maar waarom niet eigenlijk. Ze zien er vaak heel decoratief uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zou ik daar graag heen gaan. Zoveel leuke dingen van creatieve mensen te zien en te koop. Je hebt vast je ogen uitgekeken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig uitgebloeide alliums en hortensia ook zo mooi. Intensief werk kantklossen daar heb je je aandacht echt bij nodig lijkt me.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige dingen waren daar te koop.
    Die cirkel met die ster er in en dat bloemstukje met uitgebloeide bloemen, je moet er maar opkomen.
    Heerlijk om daar naar te kijken, maar ik zou weer veel te veel gekocht hebben :-)
    Jij heb je netjes ingehouden, knap dat je dat kunt.
    Groetjes,
    Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat was puur genieten Dientje om samen al dit moois te
    kunnen bewonderen. En wat was veel moois te zien.
    Heb je nog leuke ideetjes opgedaan, of misschien heb je
    zelfs wel iets moois gekocht? Dat Ajour breiwerk vind ik
    altijd ZOOOOO mooi, maar het lijkt me heel moeilijk om
    te breien. Heerlijk zo'n dagje er even tussenuit.

    Lieve groetjes,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is veel moois in 1 blogje heb de foto's even vergroot ziet er geweldig mooi uit

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is dat Vorden te ver weg is voor mij, maar het klinkt erg leuk! Even goed genieten we een beetje mee via jouw beeldmateriaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat mooi allemaal! En zo gezellig, even ertussen uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gezellige markt. Zoveel handwerk te zien.
    Kan ij voorstellen dat je dan geniet.
    Groeten. Marga

    BeantwoordenVerwijderen