woensdag 25 mei 2022

Van alles op mijn pad

Afgelopen vrijdag heb ik mijn vroegere collega's ontmoet. Gillen van het lachen. Zij waren blij met het telefoontasje.

Zaterdag ben ik naar 'Goed Gemutst' in Vorden geweest. Daar veel leuke, creatieve dingen gezien. Onder andere:
Pottenbakken.

Kantklossen.


Bloemschikken, o.a. dit prachtige kader met bloemen in het midden van de foto.

Het was moeilijk te fotograferen omdat er teveel mensen bij stonden.
Een paar dingen gekocht: walnotenolie en walnotenpasta, Chinese pruimensaus, stoofpeertjes.

In het weekend was er feest in het dorp. Op zondag is er altijd kleedjesmarkt en braderie. Dan is het gezellig om er over te lopen. Bij de stand van Vrouwen van Nu werd ik verleid om lootjes. altijd prijs, te kopen. Ik kocht er 3. De 1e was een boekje Taarten Bakken, deze hebben we terug gedaan.  Het 2e lootje was Cappuccino kopjes, die mochten mee, evt. voor mijn nichtjes. 

En het 3e lootje was een opvouwbaar koeltasje voor blikjes, die mocht ook mee.

En bijna op het laatst zag mijn Ben nog wat puzzels, er 3 meegenomen. Die zijn alvast voor een lange winteravond.

Mijn Ben is gestopt als kaderinstructeur bij de EHBO. Van zijn collega's kreeg hij dit beeldje: De Hulpverlener gemaakt door Steelman. Het is moeilijk te fotograferen.



En hij kreeg deze tas, gemaakt van een Ambulance uniform.


Nu weer verder met het telefoontasje voor mijn achternichtje.

Fijne dag.



Dientje

8 opmerkingen:

  1. Dat zijn allemaal leuke gezellige dingen. Prachtig beeldje. Je hebt je wel vermaakt lees ik, altijd fijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk allemaal Dientje, allemaal leuke creatieve dingen op de braderie. Die telefoontasjes zijn erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi dat de telefoonhoesjes in de smaak vielen, heerlijk
    even gieren van het lachen. Interessant om al die ambachten
    te bekijken. Handige aanwinst gewonnen met de lootjes trekking.
    Wat een prachtig afscheidscadeau heeft je man Ben van
    zijn collega's gekregen, echt een heel fraai beeldje.
    Ook de tas is heel origineel en lijkt me ook een erg handig
    model. Leuk zo beetje van alles post.
    Groet Josephine.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, als vrouwen elkaar weer ontmoeten gaat dat meestal met een vrolijk gelach gepaard en als er dan ook van die telefoon tasjes worden uitgedeeld die je doen denken aan vroeger, is de sfeer meteen weer als vanouds!
    Wat heeft je man een prachtig beeldje gekregen, ik heb het echt zitten bewonderen...
    Je bent leuke dingen tegen gekomen op de braderie! Lootjes trekken, hoe leuk is dat...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ha ha fijn dat het zo goed geslaagd was. Een pracht beeldje en tasje van een uniform dat is nog eens creatief gemaakt.
    En prijs altijd leuk ook al kan je er niks mee gewonnen is gewonnen.!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een beeldige telefoontasjes heb je gemaakt, daar waren ze vast heel blij mee.
    Heerlijk hè, om eens even lekker te lachen.
    Dat uitje was ook leuk om te doen. Lekker snuffelen en hier en daar wat kopen.
    Jij bent in ieder geval al "winterklaar" haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gezellig blog met al die leuke ontmoetingen en uitjes. Fijn dat je zoveel foto’s laat zien, dat is echt genieten.

    BeantwoordenVerwijderen