maandag 4 december 2023

Verlaat verjaardagskado

Mijn vestje, Sommarkoftan, wilde ik wat langer maken. Het zou er om spannen of ik genoeg garen zou hebben. Uit voorzorg bestelde ik een extra knot wol.

Ik had ook een kortingscode van EDDNA en snuffelde daarom nog verder bij de patronen. Het was moeilijk om een keuze te maken. Dit was een van de favorieten.
Foto van EDDNA

Het garenpakket was snel besteld. De levering ging dit keer niet zo gladjes. Bij het afronden van de bestelling floepte alles weg en ik vroeg me af of het wel goed was gegaan. Betaling oké, in mijn account stond de bestelling genoteerd, maar geen bevestigingsmail. Na een paar dagen heb ik contact gehad met EDDNA, ik werd zelfs door hen gebeld. Het pakket zou bij het bezorgpunt liggen!!! Daar was niets te vinden, dus nogmaals gemaild. Het is niet duidelijk waar en wat er mis is gegaan, maar er werd een nieuw pakket afgestuurd. En dit pakket is wel goed aangekomen, op de foto zie je een deel van de inhoud.

Dit is voor het vest.

Ik had ook nog dikke sokkenwol gekocht.

Het garen voor het vestje is al in gebruik. Ik moet nog de bies met knoopsgaten breien, het breiwerk zekeren en doorknippen en dan de halsbies nog. Binnenkort volgt een update.


Groet,


Dientje

10 opmerkingen:

  1. Fijn dat het goed kwam, dat vest ziet er leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kleuren voor dit mooie vest... Tja, als je eenmaal gaat kijken ben je meestal verkocht!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij kunt weer even vooruit met breien. Wat een mooi garen. Fijn dat ze een nieuw pakket stuurden

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat spannend als een bestelling zo raar doet nadat je net betaald hebt!
    De levering ging ook niet soepel, maar gelukkig heeft Eddna meegedacht en opnieuw een pakket naar je toegestuurd, super!
    Je hebt weer een mooi nieuw project in de planning staan, maar eerst nog 'even' verder met de Sommarkoftan. Veel succes en plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn dat je al iets hebt liggen voor als de Sommarkoftan klaar ligt, mooie kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig vest is dat, zó mooi die kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtig garen heb je gekocht. Ik vind het zo leuk om al je mooie breiwerk te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi vest dat patroon. Nu maar die andere verlengen.
    De post heeft het druk met deze dagen, dus wie weet komt het pakket later toch nog aan.
    Gelukkig heb je een nieuwe gehad, dus kan je fijn beginnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een SUPER mooi vest gaat dat worden DIni, en wat een toestand met het garen dat onderweg is of toch niet??? Je kan weer heerlijk vooruit met de voorraad, en dat Sommarkoftan vestje zal inmiddels , {denk ik tenminste} al bijna voltooid zijn? Als jij eenmaal bezig bent ga je altijd als een speer. Succes met alles.
    Groet Josephine * * * * *

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooi vest die wordt vast ook fijn om te dragen. Mooi garen

    BeantwoordenVerwijderen