maandag 27 mei 2024

Luxe

Voor de voeten.
Een poos geleden vond ik deze Sneakersocks op internet, Sarnico ontworpen door Anja Endrullis voor Regia-Sachenmayr. Nu kwam ik op een vlog een ander sokje tegen van dezelfde ontwerpster en dacht weer aan de Sarnico.
Foto van Sachenmayer.

Dit sokje zou ik kunnen breien met de resten van een andere sok. Tijdens het lezen van de beschrijving zag ik dat er Regia Premium Silk gebruikt was. Wow, dat leek me wel wat. Dus op zoek naar dit garen. Het is niet gemakkelijk te kopen in Nederland, maar ik kwam op de site van Heleen Design terecht. Dagen lopen dubben en 2 bollen gekocht.

Nu zag ik dat er ook een variant met Casmir was en met Yak. Doe eens gek.
Deze doos kwam dinsdag.

Naast de 2 bollen met zijde kwamen er ook 2 met Casmir. Hier wil mijn man ws ook een paar sokken van.

En 1 met Yak.

Er zat ook een zakje met steek markeerders bij.

Binnenkort zijn de Sarnico sokjes aan de beurt, nu genieten nog van de mooie bollen in de doos.

Groet,


Dientje

12 opmerkingen:

  1. Wat een leuk sokje. En prachtige bollen on een mooi doosje. En nog een leuke verrassing erbij. Daar houden we van.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi sokje! Mooi garen ook. En dan die Yak, ben benieuwd.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Garen met Yak... ik ben benieuwd hoe dat aan de voeten zit. Waarschijnlijk wat steviger wol? Je hebt mooie kleuren gekozen en ik wou maar weer, dat ik ook breien kon. Maar nee, dan houd ik geen tijd over om te quilten😉

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat lijkt me prachtig garen, mooie kleuren ook. Ben benieuwd hoe het draagt als de sokken klaar zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kleuren heeft dat garen, dat worden vast mooie sokken!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, dat zijn me inderdaad mooie bolletjes.... Ja ja, doe eens gek!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk dat je gek hebt gedaan ;) Wat een mooie wolletjes, dat is inderdaad al mooi om naar te kijken. Ik ben reuze benieuwd naar hoe het breit en hoe de sokken zitten uiteindelijk. Veel plezier met uitproberen. Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel goed van je Dini, gewoon lekker jezelf verwennen dat verdien je toch. Wat een prachtige Sneaker-socks zo lief met die omslagen. Heerlijk het zicht op een mooie stapel wolletjes, dat is toch puur genieten. Ben benieuwd hoe ze gaan worden.

    Groet,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat worden écht wel héle mooie luxe sokken.
    We gaan het zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een heel mooi sokje. Mooi garen erbij voor de mooie luxe

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie wolletjes voor de sneakersokjes.

    BeantwoordenVerwijderen