maandag 10 december 2018

Aankopen

En uitpakken.
Op Facebook en blog 'Van uit de winkel' van Petra Prins zag ik een melding dat er uit Amerika een aantal Wooly Felted Wonders, strijk- en designmat waren meegenomen. Ik was dit al vaker tegengekomen en wilde er wel een hebben, dus besteld. In september toen ik in de winkel was, wilde ik ook een stroeve designmat hebben. Zie hier de uitleg. Deze was uitverkocht, dus nu ook maar besteld. Met Judith had ik over scharen en Threat Cutters. Zij had een vinger Threat Cutter en was daar erg enthousiast over. Ik moest er even over nadenken, maar heb het nu toch gekocht.



Met mijn verjaardag had ik bonnen van Lohuis-Tijhuis in Oldenzaal gekregen. Toen Ben met de fiets voor een onderhoudsbeurt naar Hengelo moest, ben ik meegegaan. Na een bezoek aan de opticien, ja die heb ik nog steeds in Hengelo en moet er 3/4 uur voor rijden, zijn we doorgereden naar Oldenzaal.

Enkele stofjes gekocht en een Simply Vintage.

Bij de opticien met lege handen weggegaan, want de glazen moesten besteld  worden. Ik heb een nieuwe bril uitgezocht.

Bij Hobbydoos zag ik dit boek: Soxxbook. dit besteld met garen. Ik kreeg een set breinaaldjes Cadeau. De wol van Lang voelt heerlijk.

Bij atelier Hartendief de Klossie besteld. Ook een paar stofjes en notitieboekjes.

Mijn nicht wil graag een omslagdoek maken en vroeg mij om raad. Ik vond deze op internet: Flat out Fabulous shawl ontworpen door missneriss.
foto van de site missneriss.com gehaald.

Ik vind het zelf ook een leuke shawl dus weer bij de Hobbydoos garen besteld.

De 2 bolletjes vooraan horen nog bij het sokken project.
Hier nog een betere foto van de kleuren.

Ik ben voorlopig weer van de straat.

Groet,



Dientje

5 opmerkingen:

  1. Heerlijk om pakjes uit te pakken, hoop dat je veel plezier hebt van alle aankopen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk al die verwennerijtjes voor jezelf. Jij hebt voorlopig allerlei leuke dingen te doen. Het sokkenboek heb ik ook, samen met een setje garens en die stroeve mat leek mij ook handig en die had ik een poosje geleden al bij Petra Prins besteld en gekregen. Veel plezier met je nieuwe aankopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige aankoop bij alle winkels! Mooie kleur sjaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou jij bent inderdaad voorlopig van de straat! Goed ingekocht hoor, veel plezier van en met alles.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow... alsof Sinterklaar langs geweest is! Ik zou niet weten waar ik mee moest beginnen als ik al dat moois om mijn tafel zou hebben liggen!

    BeantwoordenVerwijderen