zondag 30 december 2018

Kerstkaart

Op de Facebookpagina van van Freubelweb zag ik deze Kerstengel. Dit leek mij wel leuk voor een kerstkaart voor een aantal mensen.

Een paar dagen later stond deze op Freubelweb, ook leuk.

Toen kwam de Quiltnieuws en daar stond een kerstklok in. de basis was hetzelfde als de Kerstengel. De tijd drong, dus koos ik voor de klok.
Naaide eerst cirkels.

Maakte er 3 om mee te nemen naar Den Helder.

Uiteindelijk werden het er 35. In het begin hing ik ze maar aan mijn kerstboom.

Op 1e kerstdag de laatsten uitgedeeld en zowaar heb ik er zelf ook nog 1.

Fijne dag.


Dientje




2 opmerkingen:

  1. Ze zijn leuk, de kerstklokken! En de engeltjes ook, mijn zus had er een aantal gemaakt en in een krans vastgemaakt. Ook erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk! De bovenste is mijn favoriet.. Soms komt het ene na het andere idee binnen rollen en een andere keer denk je je suf...
    Ik wens je al het goede voor 2019 toe!

    BeantwoordenVerwijderen