maandag 14 januari 2019

Wintersportvakantie

Binnenkort is het weer zover. De wintersport staat voor de deur. 
Dus moet er behalve kleding, ski spullen, etc., ook mijn handwerkkrat gevuld worden.
Wat heb ik voorbereid:
Met oud en nieuw had ik al de randen van mijn Switch voorzien van de takjes. Deze zitten alleen geregen en moeten nog geappliceerd worden. De boven- en onderranden zijn inmiddels ook zover. Dus de randen gaan mee.

Voor de bloemen en knoppen heb ik al lapjes geknipt. Het zijn er 45, die ik niet allemaal nodig heb.

De resten groen gaan mee voor de blaadjes.

Ik neem ook materialen mee voor blokjes van The Lily Challence van Het Klossie. Van het doosje met gekleurde lapjes heb ik geen foto. De foto is van de achtergrondkleur, waarop ik de delen heb getekend.

Hier nog dichterbij gefotografeerd.

Mijn sterren gaan ook mee. Hexjes kan ik overal maken en later aannaaien. Dit deel is nu helemaal aan elkaar genaaid.

Nog even het overzicht.

Tijdens de reis ga ik hexjes om de kartonnetjes vastzetten en breien aan de Flat Out Fabulous Scarf. rechts is mijn begin.

Zo moet het worden.
foto missnermiss

Fijne dag.



Dientje

4 opmerkingen:

  1. Zo te zien hoef je je onderweg en tijdens de vakantie niet te vervelen. Goede reis en veel plezier

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat voorbereiden voor de vakantie is altijd leuk om te doen. Ik ga er ook maar eens aan beginnen (binnenkort ;-) )

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk vooruitzicht weer en de voorpret is dus ook alweer begonnen!
    Ook een beetje variatie is niet verkeerd. Leuk die grote omslagdoek..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mocht je ingesneeuwd raken, dan heb je voldoende omhanden.
    Veel plezier alvast.

    BeantwoordenVerwijderen