zondag 14 juli 2019

Winterse Hexjes

Voor de vakantie twijfelde ik of ik mijn Winterse Hexjes mee zou nemen.
Ze zijn meegegaan. Ik had veel hexjes voorbereid en tijdens de ritten tussen de camping zou ik ook nog wel hexjes bij maken. Ook alvast repen gesneden voor de afwerking. Het zou toch moeten lukken dat de hexjes op het bed in de caravan ligt.
Begin mei maakte ik deze foto.

Toen we met vakantie gingen zaten de bloemen linksonder al vast aan de top. De punt links zat ook vast evenals het stuk tussen de onderste punten.

Dus begon ik voortvarend in Bentheim.


Tussendoor geen foto's gemaakt. Dit was op 15 juni.

Daarna heb ik afwisselend gewerkt aan de Carousel en Hexjes. 

Deze week thuis ben ik verder gegaan. Inmiddels hebben een boven- en zijkant van een randje voorzien.

Donderdag het resultaat op bed gelegd. Boven en linkerkant zijn klaar.

Vanaf de andere kant.

Nog open plekjes aan de onderkant. En dan afwerken met donker blauw.

Bloemen aan de rechterkant moeten nog aan elkaar. Dan moet de hele rand nog een donkerblauwe hexjes rand.

Nog even doorwerken dus. Maar in een rustig tempo, want ik krijg nu zere handen. Vooral door de kartonnetjes.

Het resultaat staat me aan, ben meer dan tevreden.

Groet,


Dientje

3 opmerkingen:

  1. Wat wordt dit een mooie Winterse Hexjes!!! Vooral de bloemetjes aan de zijkant, de extra rand!!! Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende quilt wordt dit. Zo mooi met deze kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Maar goed dat je ze mee hebt genomen! Wat zitten er veel zeshoekjes in, tjonge... als je daar naar kijkt, word je er haast duizelig van.
    Een prachtstuk!

    BeantwoordenVerwijderen