maandag 9 mei 2022

Tasje

Mijn achternichtje wil ook een bling-bling tasje. En ik had hiervoor al een spijkerbroek gesloopt.


De foto is bij slecht licht gemaakt. De achterzakken hadden al een rits, dus die kon ik mooi gebruiken.
Mevrouw heeft nogal wensen, tasje moest niet zo groot worden, De achterzak had ook een naad en het onderste puntje moest eraf, Je ziet nog waar het puntje heeft gezeten.

De gesloopte puntjes liggen er maar zielig bij, haha.

De buitenkant van het tasje kan op maat geknipt worden. 

Uitgeknipt en voering erbij gezocht.

Van de boord werd een hengsel gemaakt. Een Chat met achternichtje laat op de avond over wel of geen telefoon er in. Mijn telefoon past er in ieder geval in.

1e Paasdag zag ik mijn achternichtje en zij nam het tasje zonder versieringen alvast mee.

4 Mei zouden we samen versieren, ze wilde veel blingbling dus had ik nog extra knopen gehaald. Ook een doosje met naaigaren ging mee voor een eventuele andere activiteit.

Zo moest het worden.

Ik heb nog een keer gevraagd of dit genoeg blingbling was, het was genoeg. Ik was verbaasd, maar bij de achterkant hetzelfde.

Ze was er heel blij mee en voordat ik een foto kon maken, was ze er al mee weg.

In oktober 2020 vertelde ik dat ik voor mijn achternichtjes een pakketje had gekocht om poppenkleertjes te maken. We zouden dit samen doen, maar door Corona bleef dit liggen. Ik had er al rekening mee gehouden dat dit nu ook zou moeten. 

Het groene setje hebben we gemaakt. Het blauwe setje is waarschijnlijk tussen oud papier gekomen. Door alle drukte en omdat we op tijd voor de Dodenherdenking thuis wilden zijn, heb ik vergeten een foto te maken.
Ik had een drukke middag.

Groet,


Dientje

6 opmerkingen:

  1. Je ontwerpen zijn populair onder de jongelui... hoe leuk is dat!
    Maar zo'n tasje is het natuurlijk ook helemaal, ik snap dat best.
    Jammer dat je geen foto hebt van het groene setje, misschien kan je achternichtje er nog eentje maken, want ik ben natuurlijk reuze benieuwd...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om iets te maken voor ze, ziet er erg leuk uit 🥰🪡🧵

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat je zoiets leuk voor en met je achternichtje hebt gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtig tasje lekker gerecyceld en met veel bling bling. Daar houden meisjes van !!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk tasje! Handig dat je ons laat zien hoe je het maakte. Ik houd van zelfgemaakte tassen, je hebt er nooit teveel hè.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. GEWELDG Dientje, wat een TOP tasje is dit geworden.
    Kan me heel goed voorstellen dat jou achternichtje
    bijzonder blij is met dit fantastische tasje. En spijkerstof
    is heel sterk zodat ze er lang plezier van zal beleven.
    Leuk om de versieringen samen uit te zoeken en te bevestigen.

    Op mijn post heb ik op jou vragen een reactie gegeven,
    Mieke wilde toevallig hetzelfde weten.

    Groet,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen